Dodání do Vánoc garantujeme pouze pro objednávky vytvořené nejpozději 13.12.2018. Poslední objednávky odesíláme 20.12.2018.

Proč s námi

  1. Kamenná prodejna,
    E-shop
  2. Osobní odběry:
    Po - Pa: 9-12 a 13-17
    Platba kartou i v hotovosti
  3. Odesílání zásilek každý den přes DPD
  4. Poštovné:
    1 balík do 50 kg 110 Kč
  5. Náhradní díly, Servis, Poradenství

Vše o nákupu

Dodání do Vánoc

  • Objednávky vytvořené nejpozději 13.12.2018 - garantujeme dodání do Vánoc
  • Objednávky vytvořené nejpozdějí 19.12.2018 - odesíláme ještě před Vánoci, ale dodání negarantujeme
  • Objednávky vytvořené 20.12.2018 a pozdějí - budou odeslány nejdříve 4.1.2019

Důležité odkazy

Způsob objednání

Přijímáme pouze elektronické objednávky přes eshop. Objednávky emailem a přes telefon přijímáme pouze ve výjimečných případech.

Dodací podmínky

Na objednávky do 10.000 Kč vystavujeme paragon a na objednávky nad 10.000 Kč vystavujeme fakturu.
Daňový doklad vždy přikládáme do balíku.
Zboží zasíláme na dobírku. Chcete-li platit předem na fakturu, uveďte nám to prosím do poznámky k objednávce.
Zboží je možné vyzvednout osobně na naší kamenné prodejně v Brně.

Cena dopravy a platební podmínky

Není-li u produktu uvedeno jinak, platí následující ceny:

  • objednávka v hodnotě zboží do 1.000 Kč
    110 Kč / balík do 50kg + 20 Kč balné
  • objednávka v hodnotě zboží nad 1.000 Kč
    110 Kč / balík do 50 Kg
  • objednávka na Slovensko
    284 Kč / balík do 50 kg
  • ostatní zásilky
    nejde-li produkt zaslat v jednom balíku přes DPD, je cena dodání vždy uvedena v popisu produktu.
    (např. kulečníky, stolní fotbaly, air hockeye, vícestínidlové lampy a podobné)

Zásilku na dobírku přes DPD je možné uhradit jak v hotovosti, tak platební kartou.

Reklamace

Zboží si zkontrolujte vždy bezodkladně po převzetí.
V případě, že je zboží poškozeno, sepište prosím s dopravcem reklamační protokol a o situaci nás informujte!

Reklamace vzniká přijetím reklamovaného zboží na naší prodejně.
Zboží nám můžete dovézt osobně nebo poslat balíkem. Zboží na reklamaci posílejte vždy bez dobírky.

K reklamovanému zboží nám prosím vyplňte reklamační list

Ohledně vyřízení reklamace Vás budeme informovat co nejdříve.

Slevové poukazy

V prvním kroku objednávky je možnost zadat slevový kód z poukazu.
Do kolonky, kam se zadávají slevové poukazy, lze vložit více kódů současně. Jednotlivé kódy se oddělují čárkou. Počet takto zadaných poukazů není omezen.

V rekapitulaci objednávky je pak přehledně každý platný poukaz vypsán a ikonkou zobrazen jeho stav - byl-li přijat nebo odmítnut. Po najetí myší na ikonku lze zobrazit více informací.

EET

Podle zákona o evidenci tržeb je prodávající povinen vystavit kupujícímu účtenku. Zároveň je povinen zaevidovat přijatou tržbu online u správce daně online; v případě technického výpadku pak nejpozději do 48 hodin.

Čekejte prosím...